Det var iallefall nok mat på avslutningen! Nå er denne terminen også over, men vi kommer tilbake igjen etter sommeren. Informasjon vil bli gitt angående når det blir, men vi regner med slutten av august/begynnelsen av september.
God sommer til alle sammen!
