06.06.2010

Sommeravslutning 2010


Det var iallefall nok mat på avslutningen! Nå er denne terminen også over, men vi kommer tilbake igjen etter sommeren. Informasjon vil bli gitt angående når det blir, men vi regner med slutten av august/begynnelsen av september.

God sommer til alle sammen!

1 kommentar:

  1. Mmm...looks amazingly yammy! Just too bad I could not join in the party. But, yes, indeed we will be back in "creating" again in the autumn. Great many thanks and a wonderful summer to all of you "girls" having run Kreativo so successfully - and to all participants from near and far who made the evenings so nice, enriching and rewarding.

    Tarja
    - from Kreativo and on behalf of the Sandnes Red Cross Board

    SvarSlett